Timing en fasering
Dit project is opgedeeld in 7 fases
-
2820 - Werken in de Weynesbaan tussen Rijmenamseweg en kruispunt Doornlaarstraat
Start: 06 september 2021
Einde: 29 maart 2022 - Deze werken zijn voltooid
2820 - Werken in de Weynesbaan tussen Rijmenamseweg en kruispunt Doornlaarstraat
-
2820 - Werken in de Weynesbaan tussen Doornlaarstraat en Louterman
Start: 31 januari 2022
Einde: 03 september 2022 - Deze werken zijn voltooid
2820 - Werken in de Weynesbaan tussen Doornlaarstraat en Louterman
-
2820 - Werken in de Weynesbaan tussen Louterman en kruispunt Plasstraat
Start: 31 maart 2022
Einde: 03 september 2022 - Deze werken zijn voltooid
2820 - Werken in de Weynesbaan tussen Louterman en kruispunt Plasstraat
-
2820 - Werken in de Weynesbaan tussen Plasstraat en kruispunt Oude Booischotsebaan
Start: 01 juni 2022
Einde: 08 juli 2023 - Deze werken zijn voltooid
2820 - Werken in de Weynesbaan tussen Plasstraat en kruispunt Oude Booischotsebaan
-
2820 - Werken in de Weynesbaan tussen Oude Booischotsebaan en Weyneshof
Start: 05 september 2022
Einde: 08 juli 2023 - Deze werken zijn voltooid
2820 - Werken in de Weynesbaan tussen Oude Booischotsebaan en Weyneshof
-
2820 - Werken in de Weynesbaan tussen Weyneshof en kruispunt Tinstraat
Start: 05 december 2022
Einde: 29 april 2023 - Deze werken zijn voltooid
2820 - Werken in de Weynesbaan tussen Weyneshof en kruispunt Tinstraat
-
2820 - Werken in de Oude Booischotsebaan (deel) / Leliestraat / Zonnebloemstraat
Start: 20 februari 2023
Einde: 01 juli 2023 - Deze werken zijn voltooid
2820 - Werken in de Oude Booischotsebaan (deel) / Leliestraat / Zonnebloemstraat
Welke werken worden nog uitgevoerd?
Voor de werken starten, maakt Aquafin afspraken met de nutsbedrijven om hen de kans te geven nutsleidingen zoals telefonie, internet, water, gas of elektriciteit te vernieuwen. Deze werken beperken zich meestal van het voetpad tot de berm. Door deze werken te combineren met rioleringswerken blijft je straat waarschijnlijk jarenlang van werken gespaard.
Voor meldingen in verband met gas, water, elektriciteit en andere nutsvoorzieningen neem je best rechtstreeks contact met het betrokken nutsbedrijf.
Een gasreuk? Bel het noodnummer van Fluvius: 0800 65 0 65
Toevoer van het drinkwater onderbroken, zand in de leidingen, …? Pidpa: 0800 90 300
Gastoevoer onderbroken? Elektriciteitspanne? Fluvius: tel. 078 35 35 00
Storing van je internet, televisie of vaste telefoon?