Timing en fasering

BOR3018 - Sanering Buitenland
Laatst bijgewerkt: 17 nov 2023

Omdat het om een beperkt aantal woningen gaat, worden de rioleringswerken in 1 fase uitgevoerd.

Welke werken worden nog uitgevoerd?

Voor de werken starten, maakt Aquafin afspraken met de nutsbedrijven om hen de kans te geven nutsleidingen zoals telefonie, internet, water, gas of elektriciteit te vernieuwen. Deze werken beperken zich meestal van het voetpad tot de berm. Door deze werken te combineren met rioleringswerken blijft je straat waarschijnlijk jarenlang van werken gespaard.

Voor meldingen in verband met gas, water, elektriciteit en andere nutsvoorzieningen neem je best rechtstreeks contact met een van de nutsbedrijven uit onderstaande lijst:

  • Pidpa
    Storingen 0800 90 300
  • Fluvius
    Storingen: tel. 078 35 35 00
    Gasreuk: tel. 0800 65 065
  • Proximus
    Storingen: tel. 0800 22 800
  • Telenet
    Storingen: tel. 015 66 66 66