Timing en fasering
Welke werken worden nog uitgevoerd?
Voor de werken starten, maakt Aquafin afspraken met de nutsbedrijven om hen de kans te geven nutsleidingen zoals telefonie, internet, water, gas of elektriciteit te vernieuwen. Deze werken beperken zich meestal van het voetpad tot de berm. Door deze werken te combineren met rioleringswerken blijft je straat waarschijnlijk jarenlang van werken gespaard.
Voor vragen en opmerkingen in verband met water, gas, elektriciteit en telecomvoorzieningen neem je contact op met de betrokken nutsmaatschappij:
Gasreuk?
Bel dringend naar het noodnummer van Fluvius: 0800 65 065
Geen elektriciteit of gasvoorziening?
Bel Fluvius: 078 35 35 00
Storingen aan de drinkwatervoorziening, zand in de leidingen, ...?
Bel Pidpa: 0800 90 300
Internet onderbroken, geen tv of telefoon, ...?
Bel je provider:
- Proximus: 0800 22 800
- Telenet: 015 66 66 66